viernes, 30 de diciembre de 2011

Mapa d'aprenentatge sobre Educat 2.0

Pearlrees pren el concepte dels marcadors socials per exposar-ho de manera molt visual. Bàsicament, considerà cada pàgina que emmagatzem com una perla que podem guardar agrupant-la juntament amb altres dins de perles majors. Tot el que guardem se'ns mostrarà en forma d'arbre, expandint-se cada branca amb totes les perles. En fer clic en una, podrem veure en una finestra una previsualització de la pàgina.


L'organització de les perles és molt intuïtiva, podent arrossegar-les i recol.locar-les fàcilment. El servei té, com no, funcions socials: pots connectar-te amb altres usuaris o, simplement, veure el que ells han guardat i traslladar la perla que t'interessi al teu compte. També pots compartir les perles que trobis o les teves pròpies perles per mitjà Facebook i Twiter, i pots encastar en el teu blog el teu arbre de perles perquè qualsevol pugui veure-ho.


Una altra funció interessant és que permet integrar el servei amb el teu compte de Twitter, de manera que tot enllaç que manis per allà es converteixi automàticament en una perla o que tota perla que creïs es twettegi sola. Disposa
d' extensions de Firefox i Chrome d'un plugin d 'Internet Explore i d' un bookmarklet perquè puguem emmagatzemar i consultar més ràpidament les nostres perles.

Per entrar al mapa d'aprenentatge de l' Educat 2.0 clica aquí. (PEARLTREES)


Educat 2.0 és un programa que té les eines necessàries per promoure l'ús dels instruments digitals en els processos d'ensenyament i d'aprenentatge a les aules.


OBJECTIUS:


- Docent:
Conèixer i utilitzar les tecnologies digitals com a instrument metodològic.
Elaborar recursos i instruments digitals per la tasca docent.


- Alumnat:
Obtenir els coneixements sobre el funcionament i el bon ús de les TIC: assolir la competència digital.
Utlitzaran recursos educatius digitals per a la millora dels aprenentatges de les diferents matèries.
Potenciaran el treball en equip i desenvoluparan la capacitat d'analitzar, contrastar i processar la formació.









No hay comentarios:

Publicar un comentario